5/recent-posts/slider1

Aika ei riitä kaikkeen...

Heippa hei kaikille, päätin kirjoittaa kirjeen. Tuntuu että parina viime viikkona en oikein ole saanut mitään aikaiseksi. Vaikka tosiassa olen saanut tehtyä paljon. Olin pari viikkoa kestävässä flunsassa ja sekös on harmittanut kun kaikki rutiinit ovat jääneet tekemättä esim. elintärkeä maanantai-illan Tabata on jäänyt välistä jo kolmena maanantaina. Snyyf. En ole kerennyt/jaksanut kirjoittaa blogia niin kuin olisin halunnut. Iltaisin olen ollut niin väsynyt etten kertakaikkiaan ole jaksanut alkaa edes miettimään että mitä kirjoittaisin. 






Flunssasta huolimatta olen ollut kuitenkin ahkera. Olen ollut bloggaajatapaamisessa, suomi-koulussa, töissä, olen leiponut liha- ja karjalanpiirakoita myyntiin, olen kutonut pieniä sukkia ja olen lukenut kirjaa. Mutta blogia en ole jaksanut päivittää. Pahoittelut siitä, koitan olla reippaampi. Ideoita ja aiheita pyörii päässää taas niin paljon etten oikein tiedä mistä aloittaisin kirjoittamaan.


Olemme tehneet ihania vaellusretkiä, olemme käyneet markkinoilla, niistä saisi kirjoitettua ja laitettua kivoja kuvia. Mutta mistä saisi sen ajan että saisin kirjoitettua? Tai toisaalta on valmiita tekstejä joista puuttuu ne kuvat. Muutamista lähialueen paikoista olisi kuvat valmiina, kunhan vain saisi tekstin kirjoitettua. Onko tämä nyt niitä ruuhkavuosia kun mitään ei kerkeä vai paheneeko tämä tästä?






Olen myös ollut paljon töissä, myös iltaisin. Joten osaltaan myös siksi on kirjoittelut jääneet vähälle. Kymmenen jälkeen illalla ei vain jaksa alkaa kaivaa konetta esille. Ja ehkä olisi hyvä olla hetki oman rakkaan kainalossa. Töissä ollessa päässä pyörii paljon asioita, joista saisi hyviä juttuja myös tänne blogiin. Kunpa saisin vain ne ajatukset paperille.


Toissayönä nukuin 11 tuntia, juup kyllä. Menin jo klo 19.30 sänkyyn, koska olin aivan rättipuhkipoikki. Aamulla heräsin klo 6.30 pirteänä kuin peipponen ja se on jatkunut tähän asti. Kimi oli eilen päivänokosilla ja olisi ollut mahdollisuus kirjoittaa. Tämäkään taas ei ole tehty helpoksi. Netti pätkii (no se ei ole mikään yllätys) ja myöskään läppärini tastatur ei toimi. A ja N ja Ö kirjain temppuilevat, eivät meinaa toimia ja sekös ärsyttää kun nyt olisi hetki aikaa kirjoitella. Se on se Murphyn laki joka muistuttelee olemmassaolostaan.



Kuvat ovat Goisemarktista Itävallan puolelta. Siellä olisi voinut ostaa vuohen taikka hevosen.


Onko muilla samanlaisia ongelmia? Onko tähän jotain ratkaisua?

Muista seurata meitä myös
Facebookissa: Suomalainen im Allgäu 
Instagramissa: asentajahiltunen
Bloglovin' ja Blogit.fi

4 kommenttia

  1. Kuulostaa tutulta! Mä en yleensä todellakaan jaksa edes käynnistää konetta iltaisin. Töissä menee koko päivä, ja sitten ilta pojan kanssa - lapsen nukkumaanmenon jälkeen oon itsekin niin poikki, etten jaksa oikein muuta kuin painua itsekin sänkyyn. Olen aatellut että tämä on hyväksyttävä - ei tässä elämäntilanteessa vaan ehdi kirjoittaa niin usein kuin ennen.

    VastaaPoista
  2. Sama täällä, blogi on ollut vähän hunningolla, mutta ei sitä aina kerkeä tekemään kaikkea. Välillä on näin, ja toisina aikoina toisin. Älä ota paineita, harrastus tämä on loppujen lopuksi, vaikka kivakin, mutta tämä toimii just oman aikataulun mukaan, muuten olisit ammattibloggaaja, saisit tulosi siintä ja sinulla olisi ihan eri rytmi ja aika tehdä tätä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että muitakin samassa tilanteessa olevia. Tässä nyt harmittaa lähinnä se että kun olisi niin paljon asiaa ja aiheita. Pitää vain aloittaa jostain. Kiitos Eeva.

      Poista